Blogia
kitosmamila

MY RETIREMENT, MY LIFE VIDEO TORRENT FILM

⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

 

Režisierius - Takeo Kikuchi / Trukmė - 109M / 2018 m. apžvalga - Mano išėjimas į pensiją, mano gyvenimas yra filmas, kuriame vaidina Sei Hiraizumi, Kokoro Hirasawa ir Miyoko Inagawa. Michitaro Sano žmona mirė prieš 18 metų. Nuo pat mirties jis gyveno su savo dukra Yumiko namuose. Dabar, Michitaro / Šalis - Japonija. Mano gyvenimas senatvėje. Ar mano dabartiniai pensijų sutaupymai yra pakankami. „Omaha“ tarpusavio ryšys.

Tai buvo šešeri metai ir trys mėnesiai nuo to laiko, kai atsiėmė mano darbo užmokestį. Kartais aš visą naktį pasilikau visą dieną. Bent jau aš galiu daryti viską, ką noriu, ir profesionaliai pamatyti, ką aš pasirinksiu. Gurmaniški suši iš malonių restoranų skonis taip gerai. Bet sėdi vieni maišydami kepenis. Im 81 ir pasirašiau per savo gyvenimo santaupas mano sūnui valdyti savo finansus, bet dabar jis visą savo pinigus.

Ar mano žmona gauna 50 proc. Mano socialinės apsaugos pensijos išmokos 66 ar 70? Sveiki, Larry, aš neketinu pateikti savo socialinės apsaugos pensijos išmokos iki 70 metų. Neseniai pridėjau SPH Reit į savo žmonų akcijų portfelį, kuris jau kurį laiką buvo mano stebėjimo sąraše. Atėjo laikas medžioti dėl dividendų, kurie sukelia atsargas, kad pridėtų prie mano stebėjimo sąrašo, kad galėčiau jas pridėti prie savo ar savo žmonos akcijų portfelio.

Jūsų pareiga yra žinoti, kada šeimos narys nebegali būti aprėptas - jūsų agentūra jums nepraneš. Jei esate užsiregistravę savarankiškai ir šeimai, arba jūsų vaikas yra paskirtas šeimos narys pagal „Self Plus One“ registraciją, jūsų vaikas automatiškai patenka į 26-ąjį gimtadienį. Šis pirmasis ankstyvo išėjimo į pensiją metas buvo vienas iš šių metų.

 

Išėjimas į pensiją, mano bendros apdovanojimai, žmogiškieji ištekliai. Išėjimo į pensiją galimybės, siekiant padėti sukurti ilgalaikį finansinį planą. Sukurkite norimą ateitį. Jo kelias ir paskirties vieta. Buvau aistringas finansinės nepriklausomybės skaitytojas, ankstyvas (FIRE) dienoraščius išėjus į savo ankstyvą išėjimą į pensiją. Jie tarnavo kaip įkvėpimas ir švietimas. Tačiau, I.

 

0 comentarios